Men er der kø på telefonerne, så kan du tage et kig i vores mange spørgsmål og svar. Måske du kan finde svaret på lige netop det, du er i tvivl om.
Der er desværre falske opkald, SMS’er og mails i omløb, fra svindlere som siger, at man har udestående hos Andel Energi. Del aldrig personlige oplysninger, og tryk IKKE på links. Se eksempler.
Det kan der være flere grunde til:
Når du logger ind, kan du på regningssiden se dine regninger, som er klar til betaling – markeret gul. Du kan altid se din valgte betalingsform på selve regningen. Nedenunder kan du se dine afsluttede regninger – markeret grøn. Det er de regninger, som du har betalt.
Stadig i tvivl? Det kan vi sagtens forstå. Som oftest går der 1 til 2 dage fra din regning er betalt, til du kan se det her på Min side. Bemærk, at ved Betalingsservice kan der gå op til 10 dage. Og selvom det er irriterende, er det desværre ikke noget, vi kan gøre noget ved. Men husk! Du kan altid tjekke din netbank, hvis du vil være helt sikker på, om din regning er betalt.
Vi er kede af, hvis det driller. Vi har samlet en guide til login her. Hvis det stadig driller, er du velkommen til at ringe til os på telefon 70 29 29 29.
Det gør du nemt her, på Min side eller i appen, Andel Energi.
Husk! Din tilmelding gælder kun nye regninger. Den regning, som du lige har fået, skal du stadig betale manuelt i din netbank. Betalingsoplysningerne finder du på regningen.
Bemærk: Der kommer et gebyr på din regning, når du tilmelder dig Betalingsservice: 6,25 kr. pr. gang. Vær opmærksom på, at det stiger til 8 kr. fra 1. august 2025. Betalingsgebyret dækker Andel Energis udgifter til Betalingsservice og til administration af løsningen.
Du kan også skifte betalingsform til en af vores gebyrfrie betalingsformer: kredit – eller betalingskort eller MobilePay
For dig med el
Det er meget få af vores elkunder, som stadig får en årsopgørelse for deres elforbrug. I stedet opgør vi forbruget hver måned.
Har du brug for at vide, hvor mange kilowatt-timer du for eksempel har brugt på et år, er du derfor nødt til at lægge forbruget på dine seneste 12 regninger sammen.
En undtagelse er få af de kunder med gammeldags elvarme, varmepumpe eller solceller. Hvis du stadig betaler forud for dit forbrug, opgør vi dit faktiske årsforbrug i forhold til dit forventede årsforbrug. Så finder du din årsopgørelsen på Min side og i appen under ‘Regninger’, når den er klar.
Som gaskunde får du ikke længere årsopgørelser. I stedet får du en opgørelse hvert kvartal.
Vores telefoner er åbne mandag til fredag 8.30-16.00
Er der kø, kan du vælge at blive ringet op. Så ringer vi til dig i løbet af dagen, og du slipper for at sidde med telefonen imens.
Du kan også skrive til os via formularen ‘Skriv til os’. Eller du kan chatte med Energitte. Hun giver svar 24/7 alle ugens dage og er proppet med det, vi typisk bliver spurgt om.